Rânduri de gânduri!

Versuri, certuri, resturi, cercuri suspecte

Dansuri, valuri, ceaiuri, glasuri perfecte

Recte m-am săturat de traiuri defecte

Alte ele, ăia, îmi bag picioru’ în sentimente.

 

În ultimul timp, am ars-o pe alt trip

În schimb am rămas acelaşi tip cu zâmbet pe chip

Lucid puţin nociv, încă n-am ars nimic

Din tot ce zic, uită tot, glasu-mi e tot rigid.

 

Am încercat să schimb acea placă

Pe cealaltă parte am dat de altă gafă

Varză-n gândire şi prostie-n neştire

Oricine o ştie, praf o să fiu când o să afli de ştire.

 

Nu privi în urmă, uită de spiritul de turmă

Fi tu singur/ă şi şterge orice clonă de vomă

Din trecutul rece care cere stare de comă

Capu’ sus, privirea-n faţă, strânge bine acea faşă şi intră subtil, încet în mare tranşă…

 

Peace n love!

 

 

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    iza said,

    Reusite randuri! 🙂

  2. 3

    iza said,

    numai meritul tau 😉 sa ne citim cu bine!

  3. 4

    un-q said,

    cineva scuipa ca un semi-automat pe zona :))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

