E nou..

Astăzi am învăţat ceva nou. Nu prea mă va ajuta pe viitor dar am învăţat şi e pentru mine. Mergeam cu 3 colege la cursuri, de la cafea. Printre micuţii picuri de ploaie ne strecuram uşor pe stradă facând slalom printre băltoace.

Apoi aud:

”Vezi că ţi se vede patentul, aproximativ 2 cm din el”

În momentul imediat următor mă întrebam dacă e vorba de mine, am observat că nu are ce să mi se vadă mie şi am pus întrebarea banală:

”Ce patent?”

Imediat am fost luminat de una dintre colege, patentul de la ciorapii ei. Bucata mai inchisă la culoare care se ascunde de obicei sub fustă sau alte veşminte.Cu toţii ştim că patentul e acea sculă din trusa unui Nea’ cu care tai unele chestii, ţii strânse bine altele, desfaci unele suruburi, spargi ouă, prinzi nas dacă eşti mai mic sau mai redus.

Ok, de ce tocmai patent? De la ce vine patent?

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    anny said,

    ok………..habar nu aveam ca i se zice asa……….:))


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un comentariu