Cine, totuşi?

Schimbam câteva vorbe cu rost cu Gee şi mi-a spus aşa:

– Băi, sunt curioasă tare, vreau să ştiu cum arată acest om neînţeles.

M-a tulburat. Nu ştiam dacă să-i dau o poză, nu ştiam dacă să o vizitez, aşa că i-am(mi-am) făcut o mică descriere pe care doresc să o împărtăşesc cu voi.

Packo: – Acest om neînţeles arată ca şi un om normal, simplu, dar diferenţa între el şi semenii lui e că el priveşte o altă parte a unei probleme. O analizeaza, scoate enigmele şi încearcă să le elucideze. Acest om neînţeles la rândul lui este neînţeles de alţii şi descurajat de alţii. Dar, sincer, omului de care vorbim i se rupe de părerea celor care se bagă fără rost, celor invidioşi.

Aceasta a fost o discuţie privată. Încercaţi să nu o memoraţi. Nu înţeleg de ce..

7 răspunsuri so far »

  1. 1

    mircea said,

    „Băi” :)))

  2. 3

    blazzee =)) said,

    si totusi ea ce a zis ? 😀

  3. 4

    packo said,

    Bănuiesc că partea asta a discuţiei o va spune ea. Sper.

  4. 5

    Gee said,

    mircea: nu mi se pare nimic amuzant.
    Am inteles tot ce era de inteles, plus ca din aceste cuvinte trebuie sa gasesti esentialul si uneori e nevoie sa citesti si printre randuri:D
    >:D<

  5. 6

    Gee said,

    si totusi te felicit ca inca il numesti prieten.

  6. 7

    Mircea said,

    Totusi Gee tie ti` se pare ok a zici Bai ?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

