Task!

Am să fac un mic sondaj. Cine vrea să răspundă e binevenit să o facă printr-un comentariu. Pun întrebări şi tu răspunzi. Sunt curios cum vă umblă imaginaţia (poa’ să umble?) cu toate că prea multe nu aflu. Nu vreau răspunsuri care închid, exemplu: da, nu.

1. De ce?

2. De ce nu?

3. Care?

4. Unde?

5. Cum?

6. Ai o părere?

7. E ciudat?

Da-ţi liber imaginaţiei aici. Nu înţeleg de ce fac asta, nu înţeleg de ce acest post, nu înţeleg de ce..

9 răspunsuri so far »

  1. 1

    anny said,

    1.ca asa vreau eu
    2.pt ca nu vreau
    3.eu, aia care scriu acum
    4.pe blogul tau
    6.am mai multe pareri,dar le pastrez pt mine
    7.e foarte ciudat ce a iesit :))

  2. 2

    packo said,

    Ştiu, ăsta e scopul. Vei vedea ce iese după mai multe comentarii. Mersi

  3. 3

    mircea said,

    si la sfarsit cand posteaza lumea tu ce o sa faci? o sa zici 1: Da de ce vrei tu asa? 2:De ce nu vrei? 3.De ce acum? 4: dc pe blogu` meu si nu altul? De ce le pastrezi pentru tine? De ce ti se pare ca e ciudat? am dat un exemplu, as putea sa formulez inca vro` 5 da nu vreau sa ti` le fur pe toate 😀

  4. 4

    packo said,

    Nu Mircea, nu asta vreau. Te superi dacă la un urmator comentariu postezi şi o adresă de e-mail validă? Să ştiu cu cine vorbesc nu să mă cert cu toţi aiurea.

    Apropo, mersi mult de exemplu. Fără el, probabil închideam blogul.

  5. 5

    mircea said,

    ce era sa spui :)), daca nu iti place e`mailu` meu poti sa stergi comenturile, ca eu nu vreau sa le vada tot internetu comenturile mele, imi este de ajuns sa le citesti doar tu , sau nu intelegi?

  6. 6

    packo said,

    Nu înţeleg defapt care e scopul tău. De ce eşti pe lângă subiect? Şi ce vrei defapt?

  7. 7

    mircea said,

    ii prea greu pentru tine, nu ai cum sa intelegi, tu sti, e parerea ta, fa ce poti!

  8. 8

    Gee said,

    1. Pentru ca asa e viata..
    2. Pentru ca trebuie sa treci prin toate.
    3. Toate cele rostite vietii
    4. Acasa, in oras, cu prietenii, in strainatate.Sau simplu:Acolo.
    5. Intr.un fel unic
    6. Bineinteles.
    7. Totul.

  9. 9

    The Ridiculous said,

    1.pentru ca
    2.de ce da ?
    3.Toate si toti
    4.Aici
    5.Simplu si concret
    6.Pareri sunt mii, oameni care sa mi le asculte sunt putini.
    7. Totul e ciudat


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

