Dar tot nu..

Unii îmi zic că sunt fustrat, spre uimirea lor nu sunt.

Unii îmi spun că sunt ciudat, spre uimirea mea nu sunt.

Unii îmi zic că ei nu înţeleg unele probleme, spre bucuria mea sunt mândru de ei.

Unii îmi mărturisesc că eu nu înţeleg, spre bucuria lor, întradevăr nu înţeleg probleme fără rezolvare clară.

Spre uimirea tuturor, eu sunt şi puţin fustrat şi puţin ciudat, dar nu tot nu înţeleg..

3 răspunsuri so far »

  1. 1

    Gee said,

    shh 2. adevaru e ca acum nici eu nu inteleg!

  2. 2

    anny said,

    eu zic ca esti special 😀

  3. 3

    packo said,

    Sunt special, dar încă nu ştiu în ce fel. Cum aflu?

    P.S. Cu toţii suntem speciali.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

